Werkwijze en binding met Facility
Als detacheerder is het soms een uitdaging om voldoende binding met onze gedetacheerde collega’s te houden. De collega’s zitten immers bij een vaste opdrachtgever door heel het land. Vanzelfsprekend hebben wij graag een goede band met onze collega’s die zijn gedetacheerd bij de opdrachtgevers.
Om dat te bereiken is het belangrijk elkaar regelmatig te zien en te spreken. Niet per mail of telefonisch, maar persoonlijk. Bij de start van jouw carrière bij Facility beginnen we al met een onboardingsochtend. Tijdens deze ochtend op kantoor ontmoet jij de andere collega’s die dan ook hun Facility carierre starten, leer je de kantoorcollega’s kennen en krijg je uitleg over de werkwijze en systemen.
We plannen jaarlijks een borrel of uitje en organiseren een aantal keer per jaar bijeenkomsten met een thema. Daarnaast organiseren wij op ons mooie kantoor in Amersfoort hospitality trainingen waarbij er vooral veel ervaringen worden gedeeld en er ruimte is voor leren van en met elkaar. Ook nodigen wij soms interessante sprekers uit en wordt het nuttige met het aangename gecombineerd door onder het genot van een hapje en een drankje met elkaar belangrijke thema’s te bespreken.
Dit is onze werkwijze
Elke opdrachtgever staat in contact met een accountmanager van Facility. Hier wordt de behoefte van de opdracht besproken en daar is uiteindelijk jouw vacature/functieprofiel uitgerold. Zodra je uit het recruitmentproces bij een opdracht namens Facility gestationeerd wordt, krijg je een fieldmanager toegewezen. De fieldmanager is feitelijk jouw contactpersoon/begeleider vanuit Facility. De fieldmanager is er voor jou en heeft als doel bij te dragen hoe jij jouw werkgeluk kan optimaliseren. De fieldmanager heeft contact met jou en met de opdrachtgever over jouw functioneren en zal samen met jou periodiek reflecteren en naar de toekomst kijken.
In onze werkwijze zijn er over een periode van 12 maanden tenminste vier contactmomenten met je fieldmanager:
- Twee loopbaangesprekken (zie onderstaande informatie)
- Telefonisch contactmoment
- Locatiebezoek
Je fieldmanager zorgt ervoor dat de contactmomenten vooraf worden vastgelegd. Je hoeft hier niets voor te doen. Naast deze contactmomenten kun je uiteraard altijd zelf contact opnemen met je fieldmanager als je hier behoefte aan hebt. Samen met de fieldmanager ben je 100% verantwoordelijk voor de relatie. Benieuwd naar onze fieldmanagers? Bekijk hier ons team.
Wij zijn supporter van jouw succes en jij bent zelf de regisseur van jouw loopbaan!
Het jaarlijkse Facility personeelsfeest
Persoonlijk opleidingsbudget
De naam zegt het al, we willen dit zo persoonlijk mogelijk maken zodat iedereen doet waar hij/zij behoefte aan heeft. Daarom kan iedere medewerker bij Facility gebruik maken van een persoonlijk opleidingsbudget. Op deze manier blijft de medewerker echt regisseur van zijn/haar eigen loopbaan! Lees hier hoe het persoonlijke opleidingsbudget werkt.